HOME

ANALÝZA a LÉČBA

ON-LINE DIAGNÓZA

PRODUKTY

FÓRUM a OHLASY

SALÓNY

NOVÝ  PŘÍSPĚVEK
jméno:
   (email se nezveřejňuje)

 
SPOLUPRACUJEME S

Prohlédněte si recenze našeho obchodu na serveru Heureka.cz


Společnost lupenkářů
a atopických exematiků

NOVÝ  PŘÍSPĚVEK
jméno:
   (email se nezveřejňuje)

 
Historie
19. 11. 2019 - KAPYDERM
Dobrý den Kateřino, toniko by se mělo spotřebovat do 12 měsíců od otevření. S pozdravem, Filip Hloušek
19. 11. 2019 - Kateřina
Dobrý den, jak dlouho může být Tonikum na plísně FUNGI - ACTIV otevřené, aby si zanechalo účinek? Rozhoduji se nad velikostí balení vzhledem k mé spotřebě. Děkuji.
18. 11. 2019 - KAPYDERM
Dobrý den Michaelo, takto silně odbarvené vlasy již nebudou dobře držet jiný barevný pigment. Jejich struktura je poničená a další barvení nebude dobře fungovat. Nejlépe Vám poradí Váš kadeřník na základě posouzení přesného stavu vlasů. S pozdravem, Filip Hloušek
18. 11. 2019 - Michaela
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli existuje nějaký šetrný odbarvovač na stálou barvu, aby mi zmizela obarvená barva na mou přírodní Barvila jsem si několikrát vlasy na bílou a už bych chtěla zpátky mé přírodní. Děkuji předem za radu Hezký den
18. 11. 2019 - KAPYDERM
Dobrý den Jano, Ampule DT jsou silnější variantou Ampulí N, které mají navíc anti fungicidní efekt a doporučujeme je při problémech se svěděním vlasové pokožky. Pokud je Vaše pokožka nyní v pořádku, klidně bych změnil ampule na variantu DT. S pozdravem, Filip Hloušek
09. 11. 2019 - Jana
Dobrý den, prosím, o radu. Již delší dobu po každém mytí vtírám do vlasů Ampule N proti padání.Nyní budu objednávat a chci se zeptat,jestli je mám změnit za DT.Vlasy padají pořád,ale udržuji pokožku čistou a hydratovanou.S produkty Kapyderm jsem spokojená.Děkuji Jana
18. 11. 2019 - KAPYDERM
Dobrý den Věro, potřeboval bych více informací, abych Vám mohl přesněji poradit. Odbarvení vlasů je silný chemický proces, který pokožce nesvědčí. My v kadeřnictví zákaznicím s citlivou vlasovou pokožkou přimíchávám do barvy Kolagenovou emulzi, kterou můžete použít i samostatně na zábal na vlasovou pokožku. Případně zákaznicím doporučíme pouze přeliv, pokud je to možné - ten je mnohem šetrnější jak k vlasům, tak i vlasové pokožce. S pozdravem, Filip Hloušek
07. 11. 2019 - Věra
Dobrý den.Barvím si vlasy dlouhá léta.Někdy u kadeřnice,někdy sama doma.Před 2 měsíci jsem si u kadeřnice dala udělat barvu a do ní melír.A od té době mě svědí vlasová pokožka.Barvu značky co použila kadeřnice jsem měla poprvé,taktéž i melír.Co udělat aby pokožka nesvědila? Děkuji.Věra
18. 11. 2019 - KAPYDERM
Dobrý den Radko, některé silikony se z vlasů dostávají opravdu těžko. Doporučil bych Vám Rašelinovou proceduru, pokud se olej dostal i na vlasovou pokožku - tam nánosy silikonů škodí nejvíce. Na mytí vlasů bych doporučil Normalizační šampon, který je šetrný, ale účinně silikony vymyje při opakovaném použití. Mějte prosím na mysli, že Vás nyní pravděpodobně čeká opačný problém - vlasy mohou po vymytí silikonů být rozevláté a roztřepené se sklony k zacuchávání. Pro dlouhodobou péči o vlasy bych Vám doporučil Šampon pro citlivé vlasy a tento kondicionér. S pozdravem, Filip Hloušek
04. 11. 2019 - Radka
Dobrý den, mám dotaz ohledně silikonů ve vlasech. Na doporučení mé kadeřnice jsem dlouhodobě - cca 3 měsíce - pravidelně používala vlasový olej netušíc, že je se silikony. Nyní mám zcela zanesené vlasy silikony - jsou mastné, těžké, plihnou, lesklé, těžko upravitelné. Olej již nepoužívám, ale pídím se po radě, jak dát vlasy opět do pořádku, jak silikony vymýt. Existují nějaké přípravky, které vymyjí silikony nerozpustné ve vodě? Děkuji. Radka
01. 11. 2019 - KAPYDERM
Dobrý den Šárko, je přirozené, že se postupem času kvalita vlasů zhoršuje, zkracuje se jejich růstová fáze a tím i jejich délka. Odbarvování se vždy projeví na kvalitě vlasů, zejména pokud se použije barva z drogérie, která je vždy agresivnější než práce dobrého kadeřníka. Pokud jsou vlasy hodně poškozené, tak se navíc začnou i ulamovat a dojde k prořídnutí. Doporučil bych se tedy zaměřit na to, aby se kvalita vlasů zlepšila. Bylo by dobré najít si dobrého kadeřníka, aby stav vlasů zhodnotil a buďto je odbarvil velmi šetrně nebo neodbarvoval vůbec. Také by bylo dobré znát stav vlasové pokožky, kde může být prostor pro zlepšení podmínek pro růst vlasů. Začal bych Rašelinovou procedurou, aby se pokožka pořádně vyčistila a hydratovala. S pozdravem, Filip Hloušek
01. 11. 2019 - Šárka
Hezký den, jsem docela zoufalá,měla jsem vždy opravdu hodně vlasů,sice sušších a lámavějších,vlnitých až přírodně krepatých,ale opravdu hodně,celý dospělý život si je barvím na blond posledních 20 let Lorealem a sama doma - v kadeřnictvích mi většinou vlasy zničili a spálili.Nyní je mi 54 let,jsem v menopauze a ke všemu jsem cca 8 měsíců po gastrickém bypassu - a mám asi 2/3 vlasů pryč,stále vypadávají jejich kvalita je hrozná a bojím se,že budu snad plešatá,vlasy si myji a ošetřuji Planturem,jsem v invalid.důchodu a je to dost drahé - ale beru i každý den Panthenol a multivitamín,jak mi řekl lékař,ale efekt to nemá a vlasy padají dál,dokonce jsem je i dost zastřihla,měla jsem je do pasu,teď pod ramena,ale ani to nepomohlo...Mám jít na kožní,nebo co s tím?!Moc děkuji Šárka
29. 10. 2019 - KAPYDERM
Dobrý den Danielo, na takto obecný dotaz se bohužel těžko odpovídá na dálku. Nejlepší by bylo udělat vlasovou diagnostiku, abychom mohli objektivně posoudit stav vlasů i vlasové pokožky. Příčin může být mnoho a jejich řešení je různé. Nejčastěji vycházíme právě ze stavu vlasové pokožky, vlasových kořínků nebo například správné životosprávy. S pozdravem, Filip Hloušek
27. 10. 2019 - Daniela
Dobrý den. Poslední rok mi výrazně padají vlasy. Jejich hustota klesla na polovinu. Problémy s pokožkou nemám, vlasy jsou lesklé a zdravé, lysinky se netvoří. Používám běžné šampony, moje strava je pestrá. I přesto vlasy stále padají. Nevím si už rady. Prosím poraďte. Děkuji Daniela
29. 10. 2019 - KAPYDERM
Dobrý den Alex, toto se bohužel na dálku nedá zodpovědět. Nepropadal bych zatím panice, ve Vašem věku se bude pravděpodobně jednat jen o krátkodobé rozhození růstového cyklu vlasů, který se sám po čase srovná opět do normálu. S pozdravem, Filip Hloušek
23. 10. 2019 - Alex
Dobrý den, je mi 13 let. Posledni dobou mi strasne začali padat vlasy a přitom vlasy nejak zvlášť nepozkozuju a dobre se o ne staram, jen si je myji každý den protoze se mi hodne masti. Moji oba rodiče mají celkem hustě vlasy hlavne tata. Nevite cim by to mohlo byt?
29. 10. 2019 - KAPYDERM
Dobrý den Pavlo, takovéto náhlé padání vlasů může ukazovat na hormonální nerovnováhu a ta může být způsobena právě štítnou žlázou. Neexistuje zázračný přípravek, který by takovou nerovnováhu vyrovnal. Zákaznice by mohl zkusit jiný typ léků nebo upravit dávkování. Mezitím, bych se zaměřil na vlasovou pokožku. U té si musíme být jisti, že dává vlasům nejlepší možné podmínky pro růst. Měla by být čistá, bez lupovitosti, elastická a dostatečně hydratovaná. Pokud je na vlasové pokožce problém, začal bych jej řešit pomocí Rašelinové procedury a přípravků pro šetrnou péči o vlasovou pokožku. Důležitá je také správná životospráva. S pozdravem, Filip Hloušek
22. 10. 2019 - Pavla
Dobrý večer.mohu požádat o radu pro svou zakaznici které je 47 let a vždy když ji umyvam vlasy a následně cesu mokré tak ji hrozne moc padaji vlasy kdyz susim tak v kartáči neni ani jeden vlas suche uz nepadají, ale když ji třeba po pul hod znovu umyvam tak opět hromada vlasu pri česání taky ale když opet susim tak už nevypadne ani jeden ...ma operovanou stitnou zlazu a bere uz 4 rokem lék na stitnou zlazu eutyrox co ji poradit aby nebyla za chvilku plesata vypadle vlasky maji malinké korinky...moc děkuji za odpověď
08. 10. 2019 - KAPYDERM
Dobrý den Jane, děkujeme za dotaz. Přípravek Neocapil byste měl opravdu konzultovat spíše se svým kožním lékařem. Může mít některé negativní vlivy při problémech se srdcem. Pokud je opravdu jedná o genetické padání vlasů, tak bohužel není příliš způsobů, jak jej spolehlivě ovlivnit. Určitě ale nic nezkazíte tím, když budete dobře pečovat o svou vlasovou pokožku tak, aby byla čistá, elastická a hydratovaná. Tím dodá správné podmínky pro růst kvalitních vlasů. S pozdravem, Filip Hloušek
08. 10. 2019 - Jan
Dobrý den, je mi 21 let. Mohu požádat o Váš názor, zda je vhodné, jelikož mi v poslední době dost řídnou vlasy, používat pro zmírnění padání Neocapil, který bych stříkal na celé temeno? Kožní mi poradila Neocapil na kouty, nevím, zda bych vlasy nějak nepoškodil, kdybych si na celé temeno stříkal tento přípravek. Děkuji za odpověď

Další stránka >>

SPOLUPRACUJEME S

Prohlédněte si recenze našeho obchodu na serveru Heureka.cz


Společnost lupenkářů
a atopických exematiků